2012/04/24

Time flies

Nej men hej! Det var inte igår. Sköter magen sig som den ska? Det råkade hända en massa saker så att jag kom av mig med bloggen. En bäbis till exempel. Den lille pöjken föddes aningen brådstörtat hemma i toan den 8:e februari och sedan blev sig ingenting likt. På ett trevligt sätt. Tänk att man kan knåpa ihop såna här små underverk utan större vedermödor! I sanning ett mirakel. Nu börjar dock "baksmällan" avta och jag skräpar mest runt här hemma mellan blöjor och kräkdukar med ett uppdämt pysselbehov.
Förutom kaffe och boxarna med Seinfeld så är inrednings- och pysselbloggar mitt senaste knark. Det går inte att sluta! Jag har fått mycket inspiration och faktiskt hunnit med ett och annat roligt projekt när knodden legat och snusat. Nackdelen är att man lätt blir sittande en halv dag - oftast i en riktigt obekväm och oergonomisk kroppsställning också. Men det kan inte hjälpas. Framöver tänkte jag visa upp lite prylar och projekt som jag går och filar på. Det kan hända att det slinker in en och annan rad om mammalivet också. Och kanske ett recept. Eller ett boktips.
Hoppas ni gillart!

Ps. Om man översätter rubriken blir det "tidsflugor". Det är lite poetiskt... Ds.


En omotiverad bild på ett klatschigt scharlakansrött piano.

Inga kommentarer: