2009/02/08

nashville pussy

Vad är väl bättre efter en lugn eftermiddag/kväll på jobbet än att fylla magen med smaskig öl och kaloristinna anrättningar av brittisk typ? Namnet på puben känns talande: The Pig and Whistle...





Efter pubbesöket visade Marcus mig hur EMS såg ut. Det såg bland annat ut så här:






Snacka om dansbandsreflexer!



Egentligen var vi ute för att gå på klubben "Adrenalin" som denna gång huserade i en båt - en knubbig sådan. Det blev en underlig kväll. Detroit techno och break core i skön förening (fråga mig inte vilket som var vad) skvalade ut ur högtalarna, ölen luktade hundmat och jag ägnade mig, i brist på annat, mest åt studier av diverse dansstilar. Fascinerande! Men på det hela en ganska ljummen kväll. Såg senare att "Flygande Bokrullen" spelade på Fasching samma kväll. Då blev jag lite ledsen i ögat.

Adrenalinbåten - båten med den knubbigaste baken.


Underbar affisch vid Slussen.


Finast i Stockholm.






2 kommentarer:

Sandra sa...

men sugar! du var ju på mammas grannbåt och partade ju! :D

mads sa...

Nämen! Vad långt hår Marcus har fått! FInfint! Nu kan alla ha rockabillyhår på en gång!